2013. szeptember 15., vasárnap

Veled ébredek







"Veled ébredek, Veled fekszem, a nap minden percében (szabad) Rád gondolok. Kötődöm nagyon..Hozzád, szerelmes lettem a gondolataidba."
Én is Veled fekszem le minden este , és Veled ébredek. Érzem nyugtató, szelíd lényedet. Tudom, hogy Beléd költöztem rendesen. Nem akartam, de így alakult. Valamilyen felsőbb hatalom rendezi az életünk darabját, vezetett Téged hozzám. Itt vagy velem. Mellettem, mögöttem, csendesen, szelíden. Nem kérdezel, csak hallgatsz. Elfogadsz, befogadsz, amilyen vagyok. Nem akarom, hogy bánkódj e miatt! Olyan szép az érzés! ne engedd, hogy elvesszen a semmiben! Érezlek. Nagyon is. Magamban. Leírhatatlan..Olyan jó, hogy vagy!
"Szerelmes lettem a gondolataidba:"- ezt még senki nem mondta nekem.
Szerelmes? Annyira vonzanak, annyira áhítod, annyira akarod, szomjazod? A Tied...Mindet Neked adom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése