2013. szeptember 26., csütörtök

Apró kis viták




Húú...nehéz nap áll mögöttem. Igaz még nincs vége a napnak..délelőtt napsütés, utána borulás, és nyom is a fejem. A kezdet is rossz volt...elromlott a net..telefon, a szerelő utasított, közösen az egyik gépre összehoztuk..(műszaki analfabéta vagyok), de a laptopot nem tudtam helyrehozni..így maradt a gép..bár én ott szinte soha nem vagyok, így minden adatom szinte a laptopon van..na, jó..írni nem tudok, akkor, csak nézelődök.. Munka, munka hátán...a munka jó nyugtató terápia..és pénzt is keresünk vele, ami sajnos fontos a megélhetésünkhöz. Nem gondolni a gondokra, és a vitákra. Leszívnak, feleslegesen, kifárasztanak. Valóban feleslegesek?Ebben már nem vagyok olyan biztos..a kisebb viták, apró, gyengébb harcok. Miért harcolsz, jobb Neked?- tenné fel valaki a kérdést.
A harc szükséges...szerintem egyfajta képességmérő önismereti teszt..főleg mikor a harc végén, fáradtan önmagunkba nézünk...nem érzek győzelmi mámort..de kiálltam magamért..és az Igaz-amért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése