2013. szeptember 24., kedd

"Forgószél"






Valaki egyszer elnevezett "Forgószél Mary-nek"...mert szerinte ez a név illett rám. A nevünket nem véletlen kapjuk, vagy választjuk. Abban az időben tényleg forgószél voltam. Utána jött a változás az életemben, befogadtam, egyesültem vele..sokat tanultam, nyugodtabb lettem, és sok mindent másképpen látok. Néha hiányzott valami..nem tudom mi..a korlátlan vihorászások? Talán...ilyeneket főleg a lányommal csináltunk, de Ő Pesten él, több mint egy éve, és csak akkor vihorászunk, ha találkozunk. A fiam humorizál..de azokon csak mosolygok. Lenyugodtam...
De mostanában ismét Forgószélnek hív valaki...és érzem, talán most megint az vagyok(ha süt a nap)...akkor élek..igazán...szeretettel a lelkemben..
Megint kezdek pörögni..talán versenyt futok a téllel...amíg nem köszönt be, addig próbálok még így élni...
Most egyszerre több helyen is blogolok, írom a regényemet(lassan haladok) és verselgetek is..Lassan megint összejön egy kötetre való és hányszor mondtam, hogy nem írok több verset. Ennyit a fogadalmaimról... Aztán, ha minden igaz,néhány napra hamarosan kiruccanok Pestre, hogy magamhoz öleljem másik gyermekemet is..és az őszi szünetben valami wellness kellene..még néhány nap..utána jöjjön a tél...:-((


Örülök, hogy nem tűntél el..végleg..hiányoznál....és tényleg újra látod bennem a fényt? Bár most úgy érzem szétesek, de majd összerakom magam....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése