2013. szeptember 5., csütörtök

Elegancia




Azt mondtad, szereted a hoszú ruhát, mert elegáns és mert szép. Beszereztem néhány darabot, hogy meglepjelek. Már előre látom az ámulatot az arcodon. Zöldet..mint a szemed. Felveszem majd, ha újra találkozunk..de akkor olyan helyre is szeretnék menni. Nem egy parkba, egy kispadon ülve, beszélgetni. Embereket akarok magam köré, nyüzsgést, életet, színeket. Menjünk kávézóba! Vagy egy koktélbárba..az olyan elegáns....nyugodt, kicsit meghitt is, és mégsem kelt bennem csöves érzést...a pad..olyan csöves korszakot juttat eszembe, bár én soha nem voltam az. Vagy tudom hova fogunk menni Veled! Színházba. Szeretem a színházi előadásokat. Ott nem fordul meg mindenféle ember. És a színháznak varázsa van. Ahogy nekem is az lesz, melletted....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése