2013. szeptember 18., szerda

A reggel







A reggel


A reggel tompán köszöntött
rám, a nap sugarai sem
melegítettek, fázósan húztam
magamra puha takaróm
Hogy még ne ébredjek fel.



Álomban jártam Veled
Ültem az öledben s puszil-
gattam lehunyt szemeidet
Játékosan bekaptam pisze
orrodat, ajkaidat nem érintettem
Szándékosan kihagytam azokat.



Megsz
űnt körülöttünk minden
létezni, a külvilág s a tér sem
létezett, az idő megállt s szemem
 a Tiédbe belefeledkezett.



Nem tudjuk mikor, ajkad
az enyémre tapadt
gyengéden, finoman, szinte
alig érintve azokat.



Egy csók volt csupán
Ajkak ölelése
Mégis megmozgatott mindent
Elvesztem a remegésben.



Az álom véget ért
Az ébredés állapotába
léptem, Kerestelek
merre vagy, hol van
Jóleső bizsergésed?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése