2013. szeptember 5., csütörtök

Bámulatos




Hm..bámulatos mennyire meg tudnak nyugtatni egyes emberek. Pontosabban, oldani bennem a feszültséget. Igen, két ember létezik, aki tükröt tud tartani nekem, a többieknek én tartok. Tegnap megkaptam azt a bizonyos tükröt..igaz a haragom már feloszlóban volt. Belenéztem. Ugyanazt éreztem, mint anno a meditációs vezetőmnél. Határtalan nyugalmat, békét, melegséget.
Eszembe jutott egyik ismerősöm mondása:"Nálam addig barát valaki, amíg válaszol a levelemre". Elmosolyodtam. Végre van még egy ember, akinek ugyanolyan fontos a levelek megválaszolása, mint nekem...aki ugyanúgy bunkónak tartja azokat a személyeket, akik nem így tesznek, mint én.
Azt hiszem..érnek még meglepetések..és a bizalomról...csak annyit kérj, annyit várj el másoktól, amit Te magad is megteszel. A többi, csak szavak. Körítés..üres szövegek a semmiben:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése