2013. szeptember 5., csütörtök

Találka újabb felvonásban..





-Elgondolkoztál már azon, ideje lenne, hogy találkozzunk?
-Igen. Néha. Elképzeltem.
-És?
-Nem akarom. Nincs rá szükségem.
-Hm? Félsz?
-Nem. Nincs mitől. Én nem érezném azt, amit az összes nőd érzett egy találkozás, egy séta, egy ölelés, egy csók után.
-Biztos vagy ebben?
Tökéletesen. Én nem a férfit látom Benend. Nem érzek vágyat irántad. Soha nem is éreztem! Nem akarom a csókodat! Nem érdekel! Az ajkad a tested része, az pedig engem hidegen hagy!
-Hm..akkor?
-Nem kell ahoz találkozni, hogy láthassalak. Itt vagy bennem, állandóan. Érezlek. Látlak, ha látni akarlak. Ha kereslek magamban, mindig megtalállak. A lelked egy az enyémmel. És ez ellen hiába is tiltakozol....
Én a testetlen lelkedet szeretem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése