2013. szeptember 18., szerda

Írni, írni!!









Akik ismernek, tudják, hogy szeretek, imádok írni. Mindent: blogokat, verseket, regényeket, leveleket..stb. Mint már korábban leszögeztem, nincs írói vénám. Visszavezettem. Olykor drága magyar tanárnőm arcát látom magam előtt, szerintem büszke lenne rám. Nagyon szigorú volt, mind az irodalom, mind a történelem terén, a nyelvtan órákról meg ne is beszéljünk. Egyetlen vesszőhiba és már négyes volt a dolgozat. Talán ennek köszönhetem, hogy viszonylag helyesen írok.Szigorú volt..mindenkit magázott. Az osztálytársaim féltek tőle. Én szerettem és tiszteltem:-)
És már megint a múlt! Megint a múltban járok. A nyaralásunk óta igen sokat írtam. Volt időd- mondaná valaki. Nem! Csak szakítottam rá magamnak. Vagy az éjszakáimból loptam el, vagy a plusz munka között szereztem egy is időt az írásra.
Mostanában viszont kevesebbet írok. Valahogy olyan fáradt vagyok már este, hogy erőm sem kedvem sincs..nem hogy írni, nagyon még gondolkozni sem. A megnyugtató, hogy fiam mosolyát mindennap élvezhetem..és újra hallom minden éjjel a szuszogását:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése