2013. szeptember 5., csütörtök

Már csak néhány nap








Már csak a mai éjszakát kell kibírnom, és magamhoz ölelhetem újra. Persze beszéltünk telefonon, két naponta, de az nem ugyanaz.
Az első éjszaka az szörnyű volt, a többi már elfogadható. És lassan kezdem megszokni a hiányát. Mert ez az élet el kell engedni. Jó terápia a munka. Én is beletemetkeztem, délelőtt szellemi, estig meg fizikai munkába. Mit mondjak? Úgy lefárasztottam magam, hogy 22.30h-kor már aludtam. Korábban ez nem volt így...És tegnap végre végig aludtam az egész éjszakát. A hátulütője, hogy erőm sincs írni, de nem baj az ihlet könnyen jön. Az előnye pedig, hogy dől a pénz..ami sajnos, de fontos tényező a  mai világban . A napocska megint elbújt, hűvös van..de remélem nem sokára felragyog és tompított fényével beragyogja akiket szeretek:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése