2013. szeptember 21., szombat

Ismét csend van








Ismét csend van..a házban. A napocska elbújt, kergetőzve játszanak a felhőkkel..most a felhő győzött, mert nem engedi előre törni. Pedig ha süt, egész kellemes idő van. 
A fiúk úgy döntöttek, hogy kimennek horgászni. Legyen! Csak fogjanak már valamit!
Hogy legyen sikerélményük. Mondjuk az én vagyok nekik:DD...
Álmosító idő van..vagy csak én vagyok álmos? Túl vagyunk a több fogásos ebéden, szépen vár(rám) a mosatlan. És a csalamádék szépen simulnak egymáshoz az üvegben. Színesen, szemet gyönyörködtető látványt nyújtva. 
A mosatlan meg csak várjon! Azt hiszem , lopok egy órát, mert fáradt vagyok..és hívogat imádott ágyam, hogy vesszek el benne. Nem tudok most ellenállni neki. Ma X-factor is lesz, azt meg szeretem nézni, még ha  a zsűri olykor bunkó is. Ha felkelek, sütni kellene, muffint:))...És megint túl vállaltam magam! Ezek után kinek lenne ereje regényt írni? És a ruháról majdnem megfeledkeztem...ők meg a mosógépben várnak. Mindenki rám vár??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése