2013. szeptember 29., vasárnap

Kötelező részvétel







Munkámból kifolyólag vannak kötelességeim, és kötelezettségeim. Néhány rendezvényen, fogadáson meg kell jelennem, hacsak nem vagyok ágyhoz kötött beteg. Bevallom, nem mindig van kedvem hozzá, de muszáj. A végén többnyire kellemes érzéssel, élményekkel térek haza. És közben is nagyon jól érzem magam, elfeledve minden gondomat. A délelőtt folyamán szülői értekezleten voltam. Eddigi életem leghosszabb szülőije volt, pontosan 3, 5 órás. Egyfolytában, szünet nélkül. Mivel korán nem tudok reggelizni, így étlen- szomjan ültem végig ezt az időszakot. A végére már nagyon fájt a fejem, a szemem , a nyakam. Na jó- gondoltam, mindjárt elájulok. Felhívtam a férjemet, aki 10percen belül ott volt értem. Hazajöttünk. Két fájdalomcsillapító (soha nem vettem be egyszerre kettőt), de annyira fájt, hogy már nem bírtam elviselni, és beájultam az ágyba.
Szűk 1, 5 óra alvás után a macskám ébresztett, aki beszökött, pedig nincs bejárása a házba. Azt éreztem, ugyanúgy fáj a fejem. Volt fél órám és mennem kellett egy rendezvényre, főzőversenyre és kiállításra. Erőt vettem magamon, összeszedtem magam, és irány. Semmi kedvem nem volt. Mire odaértem, a főzés már javában folyt...sok ember, ismerősök, mosolyok, puszik, ölelések fogadtak.Igen ám, de a nagy sietségben nem vittem kötényt magammal! Éppen az egyik országgyűlési képviselő tette látogatását a standunknál.
-Semmi baj, itt az enyém! Valahonnan elővarázsolt egy vadonatúj kötényt, és feladta rám ezzel a szöveggel: -Ha már  a fejedet nem köthettem be, akkor a derekadat kötöm:DD
Elmosolyodtam. Fényképezkedés, vakuvillanások, koccintások- Vele. Mert muszáj volt inni..mézes szamóca pálinkát. Ilyet még soha nem ittam. Meglepően kellemes, lágy, selymes, nőies íze volt.Finom! Ő továbbment, én pedig büszkén viseltem a kötényt, amelyet Tőle kaptam. És elkezdődött a munka. Vendégek fogadása,  köszöntése, kiszolgálása(itallal és süteménnyel). Eszembe sem jutott a fejfájásom.És inni, inni kellett. Már nem akartam pálinkát inni, így dió likőrrel, kevés sörrel koccintottam. Megérkezett a konzul is.A vacsorához egy jó évjáratú, olasz félszáraz vörösbort hozott. Finom volt! Utána jöttek a többiek, és hozták a kóstolókat, ki mit főzött. Rá nem bírtam nézni az ételre, de az italra sem.(Én nem szeretem az alkoholt) Még egy kis kellemes beszélgetés, zene..zene..és megint együtt voltunk. Annyira jó volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése