2013. szeptember 20., péntek

Elfáradtam







Elfáradtam. Hosszú nehéz hét áll mögöttem. Holnap szombat, lehetne pihenni. De úgy gondoltam, teszek csalamádét, télire, túlélő típus vagyok. Erre mondja  a férjem, minek? Megvesszük. De ne vegyük meg, mert ha megtermeltem, akkor el is teszem. És amit ráköltenék, azt leteszem. Spórolok...nyaralásra, kirándulásra..mit tudom én mire..
Ma sütött a nap, de hűvös volt. Este begyújtottunk. Jólesik a  meleg.Kellemesen ellágyulok, és még gondolkozni sincs erőm. Gyűlésen voltam- leszívott. Jó volt..ismerős közegben...egyre több helyre hívnak, de nem tudok mindenhova menni, elsősorban anya vagyok, és feleség. Utána író, utána  a többi..
A lelkem. Vegetál...csend van és furcsa érzések, érzelmek váltogatják egymást bezárkózott világában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése