2013. szeptember 26., csütörtök

Horoszkóp






Már régen olvastam újságot. A neten egy- két hírt, ami érdekel, el szoktam olvasni, de olvasni mást is nem nagyon van időm. Este egy lazító fürdő után (a forró víz mindig felfrissít), végig dőltem imádott ágyamon. Papír, toll a kezemben és alátétnek egy újság. Beleolvastam: pletykák, történetek, receptek, reklámok, horoszkóp.
Na, ezt nézzük! Régebben érdekelt a horoszkóp. 18- 19 éves koromban bőszen tanulmányoztam. Először a sajátomat, utána  a gyermekeimét olvastam el.
Bla..bla..bla..a szokásos. Majd a végén egy mondatra felkaptam a  fejem. "Az a legfélelmetesebb tulajdonsága, hogy nem ismer lehetetlent".
Ez így is van: amit elhatározok, azt el is érem. Most elhatároztam, irány Pest, utána meg wellness...és ez így is lesz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése