2013. szeptember 15., vasárnap

Érdekes







Már mennem kellene, vasárnap révén annyi teendőm van, de ezt a gondolatomat még leírom. Szeretem a zenét, ha nyugodt vagyok. Ha feszült, akkor képtelen vagyok bármit is hallgatni. Szerencsére ez ritkán fordul elő.
Tegnap este ideengedtem kisfiamat a laptophoz, így TV-t néztem. Kevés film van, amely leköt. De szombat este révén X-faktor volt, és szeretem nézni a zenei tehetségkutatókat, a zsűri véleményét, és persze, ki mennyit képzel magáról. Itt is látszik, mennyire különbözünk mi emberek- szerencsére. 
A zsűri..nekem kemény. Én ennyire durván nem mondanám ki azt, hogy nem jó.
Nos..nekem a legjobban Tóth Marcell előadásában az Impossible c. szám tetszett.
A szám eredetijét Shontelle énekli. Férfi előadásában még nem hallottam. Bámulatos, hogy ugyanazt a dalt mennyire másképpen énekli a két nem. A nő a gyengédség, lágyság, érzékenység, a báj szemszögéből, míg a férfi a nyers erőt, egy picit a vadságot, az uralkodást fejezi ki. Mit mondjak? Marcell előadása elkápráztatott. Belinkelem, meg lehet hallgatni mindkettőt:-))



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése