2013. szeptember 30., hétfő

Egy érintés




Egy érintés


Búskomor, esős napok
rossz kedvet, fáradtságot
hoztak, nem láttam a 
napot, nem érzékeltem
a fényt, kicsit magamba
roskadtam.


Munkába temetkeztem
S üres lelkem is 
magányosan révedezett
Régi arcok tettek 
keresztbe akadályokat
gördítve elém
Azt hitték megölik
bennem a célokat s a
reményt.


Az akarat mindennél
erősebb, harcba
invitál, kihívás 
nekem eltaposni ki
ok nélkül kritizál.


Ha egyedül maradok
utamon az sem számít
Legalább nem vesznek
körül múltbéli árulók
hazug ámító emberek
kik igazat hirdetve
Bizalmamba férkőzni
szeretnének.


E ködben egy kéz nyúlt
felém, egy érintés, mely
szívem körül egyetlen 
pillanatra szeretetet
idéz, egy kéz mely segít
nekem, helyettem dolgozik
ha kell, mert tudja mi 
az érték, mely kitartást
remél.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése