2013. szeptember 29., vasárnap

Amikor nekem tartanak tükröt..








Néztük az X-faktort, mikor a fiúk felvetették az írást, a regényírást. Kisfiam, aki nem éppen irodalom szerető. Furcsa volt..férjem meg, mindig azt szajkózza, nyissak facebook.oldalt, videókat készíttessek..stb. 
Nem! Én úgy szeretnék járni, mint J: K Rowling. Ne azért legyek híres, mert hirdetem magam és a csapból is én(a nevem folyik), hanem önmagamért. Legyek az az egyetlen gyöngyszem a kavicsok között, akit (talán) egyszer megtalál valaki(felfedez). És nem azért, aki vagyok, ahogyan kinézek, hanem a gondolataimért, a lényemért. Íróbarátaim már párszor fejmosást csináltak: Héé, ez nem így működik! A mai világban a lényeg a  reklám ! Tudom..de én nem akarom hirdetni magam!
-Akkor ne várd, hogy híres leszel- közölte a férjem higgadtan. Most jól felnyomták az agyam. Kivágom mindjárt minden könyvemet! És nem írok egy sort sem - egyenlőre.
Hm..nyugalom- szólalt meg a belső hangom, ne rombolj le magad körül mindent!
Hajj..igaza van...a kritikát (nekem is) el kell viselnem. Majd átgondolom. Facebook oldal..minek? Így is kevés az időm..azt hiszem, ha írok, ezentúl csak magamnak:-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése