2013. október 15., kedd

Fokozható lélekérzés

Test és lélek együtt létezik. Ehhez jön még a tudat, aki irányít. A szentháromságnak is nevezhetnénk. Egységet alkotnak itt a földön, Mindenek fölött áll a  tudat..aki dönt, mérlegel, irányít harcol...az elme..A lélek érez, de néha szembe száll a tudattal. Vajon ő is harcol? Igen, olykor..de csak ritkán.
A test...teszi amit a tudat diktál..tulajdonképpen egy irányított báb. És halandó. A lélek pedig örök.
A test(nemek) férfi és nő jegyeit viselheti magán. Sokak szerint a test és a lélek együtt működik. Általában igen...de vannak kivételek. Van aki el tudja határolni a lélek-érzést, a testtől..a nemektől..a vágytól..Én is eltudom. De eddig egyetlen férfit találtam, aki nem a nőt látta bennem, és nem a női énemet akarta. A gondolataimért, a lelkemért a lényemért szeretett..az aki vagyok valójában...


És ..éreztem..nagyon..egy ideig lelkünk összefonódott. Szép volt..elmúlt..utunk , közös utunk véget ért. Valaki a múlt héten azt írta: "Én hiszek abban, hogy egyszer minden rendbe jön köztetek."Nem is figyeltem rá...én abban hiszek, hogy ami elmúlt, nem hozható vissza..az az érzés tovaszállt és elveszett a ködben...
És...újra..újra itt van Bennem..halkan, csendesen, óvatosan, félve kopogtat...érzem..már másképpen..Talán jobban elfogadva ..másképpen szeretve szabadon szárnyaló, olykor gyermeki lényét...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése