2013. október 15., kedd

Én a Nőt akarom belőled!

Hm..legalább őszinte kijelentés volt, és nem taktikázik az illető.
A nő(a test) és a lélek sokak szerint együtt működik. "Egy testben egy lélek"- tartja a mondás. Na, igen....de megint csak Oshot idézem:" A párunk, a társunk, a férjünk nem  a lélekpárunk(soha), de nem is biztos, hogy a lelki társunk. Ő a testedet birtokolja és a gondolataid egy részét, amennyit megosztasz vele. A lélekpár nem egy a lelki társsal. Lélekpárunk csak egy van, lelki társunk akár több is lehet. A lélekpárodat nem biztos, hogy most ebben a földi életedben fogod megtalálni".
Nos..én ebben hiszek, ugyanis az én életemben ez az Igaz.
Mivel mindent hátulról vagy alulról olvasok, többször fordítva gondolkozom, mint az átlag, így fordítva is működök. Másoknál a nő, a test,a  vágy, a szeretkezés, a szex.
Nálam nem. Nálam a Nő , a minden. Vagyis magába foglalja a lelket. Először a lelkemet kell megkapnod, birtokolnod ahhoz, hogy megkaphasd a nőt. Vagyis mindent.
Eddig ez senkinek nem sikerült...
Úgy érzem, régebbről ismersz...és a megérzéseim általában helytállóak.
De ha ismernél, akkor tudnád, hogy a Nőhöz a lelkemen át vezet az út. Először a lelkemet kellene megszerezned. Ahhoz pedig rosszul állsz hozzá. A lelkem azt akarja, ne vadássz! Ha én kellek, akkor ne gyűjts be üres, ismeretlen, közhelyes fantom embereket. Mert Te ezt teszed..és a korpa között nehéz megtalálni a kincset.
A vadászatod elnyomja bennem azt az érzést, hogy rám figyelsz, hogy engem akarsz...és bizony a bizalmat is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése