2013. október 26., szombat

Titkos szerelem






Titkos szerelem


Hosszú évek során
cipelted az érzés súlyát
Néha kimondtad, de nem
akartam érezni valódiságát.



Nem figyeltem Rád eléggé
Valahogy mindig elsuhantunk
egymás mellett, néha toporzékolva
haragot színlelve kiabáltál: Fáj
a hiány!



Csak hagytam magamban
laposan elnyomva a léted
Nem akartam, hogy kitörj onnan
Féltem, hogy elsöpör a szenvedélyed.



Egy napon forró tavaszi
zsongás során, nem tűrted
tovább, kiengedted ordítani
vágyó szenvedélyed hatalmát.



Mosoly mosolyt fakasztott
Az ölelésből csók lett
Éreztem remegő testeden
Egyre növekvő szenvedélyed.



Forrt körülöttünk minden
Égetett, perzselt saját
felélesztett vágyam, csak
ámultam s nem akartam
elhinni, itt áll előttem, amire
mindig is vágytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése