2013. október 21., hétfő

Emberek körülöttem



Mint tudjuk, az ember társas lény. Ahhoz, hogy gondolatainkat kifejezzük, átadjuk másoknak, és hogy megvalósítsuk az álmainkat, vágyainkat társra van szükségünk.
Elgondolkoztam azon, vajon milyen lenne az életem kommunikáció nélkül.
Talán én szerencsésebb helyzetben vagyok, mert kiírok magamból szinte mindent, próza vagy vers formájában. Talán így könnyebb lenne szingliként élnem.De minden csak nézőpont kérdése. Így az is, hogy szingliként vagy kapcsolatban jobb-e élni?
Szerintem mindkét szituációnak megvan az előnye és a hátránya. Nem biztos, hogy szingliként könnyebb lenne élni..bár csak önmagunkért vagyunk felelősek, kevesebb a kötelezettségünk, a korlátaink, de megfosztanánk magunkat a szép, megható pillanatoktól pl.gyermeknevelés ...
Bár párkapcsolatban sem könnyű élni.Megduplázódnak a kötelezettségeink, a felelősségünk is. És korlátozódik a személyes szabadságunk..


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése