2013. október 26., szombat

Sebzett lélek






Sebzett lélek


Csendben úszó sebzett
lelkem erőt gyűjtött
a nyugtató magány ölelésében
Az üresség már ordítva fájt
S nem akartam, hogy továbbra
is uralkodjon  rajtam
a lélekmagány.



A léleksebek begyógyultak
már nem fájtak a hegek
Erőre kapva biztatón nézett
szét új célok, harcok s
remények felé.



Harcaimat megvívtam
Bár voltak mellettem
segítő kezek, nem akarok
a fáradt győzelemmel eltelni
Engedni akarom, hogy
elárasszon a szeretet.



Áradjon szét bennem
Meleget s energiát adva
Töltsön fel mosolyokkal a
fárasztó, hideg, téli napokra
Hogy majd akkor erőt
meríthessek belőle
S ne gondoljak többet a fárasztó
véres csatamezőkre.



Csak ölelj át, szorosan
vagy gyengén
Érezni akarom forró tested
minden egyes rezdülését.
Majd csókold meg lágyan
puha ajkam ívét,
Szeress, hiszen én is
szeretlek, sóváran, szenvedőn
titokban lelkem legmélyén.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése