2013. október 16., szerda

Az az Egy








Az az Egy


Az az Egy voltál nekem
Kit soha nem feledek
Kit még mindig mélyen
magamban érzek, bár
Ma már másképpen.



Az az Egy voltál
Kivel együtt szárnyalt
a lelkem, Fénytelen
sötét éjjeleken csak
Érted éltem, a reményt
Te éltetted bennem.



Az az Egy voltál, kit
szerettem, úgy ahogyan 
senkit eddigi életemben
Az az Egy, ki lehozta
nekem a napot, s a holdat
S ha sírtam, a csillagokat.


Az az Egy, kire azt hittem
pótolhatatlan, s örökké tart
majd. Elmúlt. Az érzés megfakult
Elengedtelek, s Nélküled telnek
el a napok.



Pótolható vagy Te is, mint
annyi minden az életben
Szerettelek, s talán még 
most is szeretlek, bár sivár
üres az életem Nélküled.
Elengedtelek, kitéptelek
kiszakadt Lélekdarab
Járd ezentúl egyedül az utadat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése