2013. október 20., vasárnap

Hárman az ágyban







Van úgy hogy kimerülsz..hogy az elmúlt időszakod szinte 100%-os embert követel a valós létedből..egyszerűen erőd , időd és kedved sem marad a mentális világodra. Csak pihenni szeretnél...nem gondolni semmire, csak létezni..nekem is kellett már nagyon ez a két nap...elfáradtam..
Tegnap volt az új munkahelyemen az első munkanapom. Bemutatkozás, ismerkedés, mesélések, mosolyok, beszélgetések..jó volt..de fárasztó,,és amikor hazaértem, várt a főzés(a fiam miatt) a mosás, a vasalás, mosogatás..minden..szinte összeestem...írni sem volt erőm, de még ide sem benézni. Este fürdés után kellemesen ellazult testtel néztem az X-faktort...utána bejöttek a fiúk is, így hárman voltunk az ágyban..furcsa volt..de együtt...olyan egységet alkotva..így pihentünk..férjem az bealudt, fiam meg én kitartottunk..
És végre megtört a jég..a férjem nyert a Tipp-Mix-en 21000ft-ot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése