2013. október 22., kedd

A láthatatlan kéz...


Életünk során sokféle helyzetet tár fel a sors..vagy az eleve elrendeltség...ki miben hisz.. Járjuk az utunkat. Vagy egyedül vagy társakkal. Olykor boldogok vagyunk, szinte szárnyalunk, felhőtlenek vagyunk, máskor meg szomorúak, lehangoltak. A lényeg? hogy mindig fel tudjunk állni..ez a túlélés szabálya. Én is keresgélem az utamat..és járom, haladok rajta. Hogy pontosan mi az életem célja, azt még nem tudom biztosan. De egyet tudok, hogy írnom kell! Nagyon szeretek írni. Akik ismernek, tudják, hogy minden percet megragadok, hogy írhassak. Kb. 2 éve, hogy megírtam az első könyvemet, egy kalóz regényt, a Mary Jeanne kalandjait. Ez a történet a szívemhez nőtt. Akik olvasták..nekik is...írtam azóta 21db könyvet, megírtam a regény második részét is..és nálam még mindig ez a regény- sorozat viszi el a pálmát. 
Hm..pénzem nem volt..megfordult a fejemben, hogy ki kellene adatni. Nos..az egyik pénzes kiadó ajánlott egy oldalt, hogy oda regisztráljak fel, és a gazdag vállalkozók összedobhatják nekem a publikálás költségeit. Megtettem. Talán , ha kétszer beléptem oda...de..megtörtént a csoda, valaki utánam nyúlt...egy láthatatlan kéz a semmiből...megtudta az emailemet..és ismerősök lettünk.Sokat beszélgettünk, főleg szakmai tanácsokkal látott el, szigorúan, keményen, semmilyen bájolgás nélkül...Ő tanított meg arra, hogy minden írásjel után szigorúan szóköz..mikor írok, ma is hallom magamban a szavait: Egyik ujjacskád legyen mindig az Enteren..muszáj..többé- kevésbé most már betartom. Nos..gyakran keresett, kérdezte, hogy állok a kiadókkal, ajánlott is néhányat..Ő már akkor majdnem sikeres író volt...A mai napig sokat köszönhetek neki..és most, így két év után elárulom, ki Ő. Akire kicsit felnézek..bár..nemigazán az Ő kemény stílusához van szokva szelíd lelkem...de szeretem Őt, mert mindig számíthatok rá, és azt hiszem eddig csak kaptam tőle...az utóbbi napokban olyan fejmosást, hogy csak pirultam.
Ő..Howard L. Braden az Ammara c. sci-fi regény írója.

A könyvét nem más, mint Nemere István ajánlja..

Nemere István ajánlása

Ébresztő!
Itt egy jó könyv, ami nem csak sci-fi, több annál. Egy regény, amely agyunk eddig lusta részeit is megmozgatja. Egy izgalmas történet, amelyből kiderül, hogy a látszólag legkisebb dolgoknak is van összefüggése a legnagyobbakkal. Számomra ez a regény száz másikkal felér - az optimizmusa miatt. Amely szerint nem reménytelen és végzetes a jövő, nem totális pusztulás és döghalál vár az emberiségre, hanem JÖVŐ. Igen, lesz jövőnk! Ezt sugallja az Ammara – az ébredés, és ezt várja-reméli az emberiség jóérzésű része is.
A sokat látott és próbált szerző egy eddig ismeretlen világra nyitja szemünket. Valóban eljött az idő, hogy ráébredjünk, mit kell tennünk világunkért.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése