2013. október 12., szombat

A reggel..Vele

Minden éjjel azt álmodom, hogy mellettem állsz,
szerelmes szavakra s forró csókra vársz.
Simogató pillantásod érzem ajkadon,
olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom.
Sötét éjjel édes álom hamar tova száll,
felébredek és a szívem vadul kalapál.






Oly megnyugtató, hogy itt vagy nekem,
Hogy minden bajban fogod a kezem,
Hogy nem hagysz el soha, hogy viszont szeretsz,
Hogy velem együtt sírsz és nevetsz.





 

Van egy szó, mit úgy hívnak, remény,
Ha vigyázol rá, ő mindig benned él.
Ha szívedbe zárod, ki fontos neked,
Bármerre jársz, ő is ott lesz veled.








Kicsiny szívem ÉRTED dobban, 
úgy zakatol majd felrobban! 
Ez a szív csak ÉRTED remeg, 
mert azt mondja, hogy nagyon SZERET.









Nem mondom, hogy szeress, azt sem, hogy gondolj rám! 
Ha a szíved nem mondja, én miért mondanám?







 
Tudnálak Téged mindörökké szeretni, melletted bút, bánatot feledni. 
Nélküled céltalan az életem, csak Te kellesz nekem ebben az életben!







Millió csók a szádra, 
de ha a lelked nem bánja, 
adok a tested más tájára, 
oda ahova a legjobban várod 
és elérjük együtt a MENNYORSZÁGOT!!!







Kívánlak mindig is kívántalak!




Az én lelkem vonz téged!




 
 


Most egy érintés is elég lenne,csak érezhetnélek!









Fogadd el attól aki nagy Szeret téged!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése