2013. október 23., szerda

Várlak






Várlak
 
 
Nem tudom, ki vagy,
Még nem látom, ki vagy
Alakod homály fedi
Arcod nem láthatom,
Lehet nem ember, s nem
egy férfi, egy nemtelen 
lélek , ki magával 
akar vinni.


Olykor magányos 
óráimban, a csend
jótékony hatása alatt
Kínzóan sóvárogva érzem
Őrült, de óvatos 
vonzásodat.



Mondd, mikor tudhatom
meg titokzatos kiléted?
Mondd, mikor kapok 
választ bennem rejlő
megannyi kérdésre?


Mondd , miért engem
választottál a 
rengetegből? Miért én
vagyok ki érzi, hogy
létünk csak együtt 
lesz beteljesült?


Várlak. Mindig is 
vártalak. Éreztem
magamban megfoghatat-
lan lényed, szereteted
s olykor megvillantottad
játékos lelkedet.



Hogy akarlak-e?
Nem tudom, csak azt,
hogy nincs választási
pontom. Kellesz nekem,
mint a levegő, hogy éljek
Kellesz nekem, hogy általad
valami varázslatos világit
reméljek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése