2013. november 23., szombat

Nyugalmat szeretnék






Nyugalmat szeretnék


Elfáradtam, hosszú út
kanyarog mögöttem
Harcok, kemény csaták
küzdelmek után győztesen
ideértem.


Itt utam most kétfelé
ágazik, Merre menjek?
Hogy folytassam? Most
ki segít a választásban?


Szerető tudatom most
sem hagy cserben
Józanul mérlegel s
dönt helyettem.


Lelkem elfáradt, sebekkel
felruházva, nem érvel
csak hallgat s csendben
figyel a tudatra.


Sérülten, vérző patakkal
csordogálva, nem gondol
a kimerítő, fárasztó
csatákra.


Csak pihenni szeretne
nyugalmat s békét
Kell a csend, most kell
óhajtja a jóleső ölelését.


Elvonulok csendes
magányomba, feltöltődök
erőt gyűjtök az életben
maradásra.


Talán újra lesznek
szép elragadó álomvilágok
Hol lelkemmel szabadon
s gondtalanul újra szállhatok.


2 megjegyzés:

  1. H..most zavar van bennem. Olyan csendes, leheletkönnyű fátyollal átszőtt zavar. Majd rendet teszek, és újra pajkosan mosolygok..remélem..ölellek:-))

    VálaszTörlés