2013. november 17., vasárnap

Köszönöm...






Majdnem így folytak a könnyeim, mint ennek a kislánynak. Ki tudna ellenállni egy ilyen könnyáztatta gyermekarcnak? Nos én nem,..
Bevallom, meghatódtam én is ma délelőtt. Nem gondoltam, hogy így fogok hiányozni embereknek- valahonnan. Tudják, hol találnak, hol olvashatnak..
Fogok írni csak kevesebbet...szétszórom magam a blogolásokkal és nem úgy haladok a regényemmel ahogyan szeretném..aztán sürget az idő, jön a karácsony...és bizony az ünnep akárhogy szeretem, hatalmas terhet ró rám.Takarítok egy hétig, mellette dolgozom, a vállalkozásunk, a sütés- főzés, ajándék- vadászat, ajándékok becsomagolása...sok. Ki is szoktam merülni rendesen Szentestére.És..Karácsony előtt lesz a sulim záróvizsgája is..és még bevallom, semmit nem tanultam. Bízom a  mosolygós, magabiztos fellépésemben, de lebőgni azért nem akarok..
Visszatérve..köszönöm, akiknek hiányzom
Köszönöm, akik gondolnak rám..
Köszönöm, akik olvasnak
És köszönöm, akik szeretnek...

Itt olvashattok még(néha)
Sarah bloglap.hu
Marjeany blogspot .com

Én is szeretlek Titeket...Egy hatalmas ölelés, hogy érezzük is egymás szeretetét:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése