2013. november 20., szerda

Csodás őszi ( tavaszias) idő


Ma csodálatos tavaszias idő fogadott. Bár 05h-kor, miután kikísértem a fiúkat még nem mondhattam ezt el, de akkor sem volt vészes a hideg. Rosszul aludtam az éjjel..későn is léphettem az álmok világába, és rövid ideig, mert szívem csücske felébresztett iszonyatos fogfájástól szenvedve. Kerestem neki gyógyszert, majd egy fél órát szenvedett a nappaliban, mire bekevergőzött az ágyába. 
Hm..reggel..nyomottan és nehezen, telefoncsörgésre ébredtem másodszorra. Innentől már nem kísérleteztem a visszaalvással, így eljött az utálatos felkelés. Nyomottan, unottan, fáradtan, kedvetlenül- szinte mindenem fáj.
De! Kint csak ámulva néztem a napot, aki felkelt-a kedvemért, mert tudja, hogy annyira szeretem, aki melegecske sugaraival lágyan megcirógatta unott képemet. És a méhecskék! Ők is kimerészkedtek. Igen ám! De a szél, szellőcske- fújdogál, és egyre erősödik. Ugye nem a hideg levegőt, a lehűlést hozza? Mert akkor felkészülhetek a kínzó fejfájásra. 
Unott fejjel el kezdtem a káposztát reszelni, az almapaprikához. Erőt véve magamon elraktam, de azt hiszem délután lopok magamnak egy óra alvást. Annyira fáj a  kezem!:-((.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése