2013. november 11., hétfő

Amikor azt csinálom(csinálhatod) amit én akarok







Hát..igen. Ki csinálhatja azt amit akar? Aki felett nem áll senki. Vagy aki nem foglalkozik senkivel. Él ahogy akar..azt csinál, amit akar. Én vajon azt csinálom amit akarok? Nem! Csak részben..mert én csak írni akarok..és olykor nincs kedvem éppen vacsorát csinálni, mert pont izgalmas részt írok, és nem akarom félbe szakítani...vagy nem akarok menni dolgozni, mert olyan jó lenne aludni még! És nem akarom a számlákat sem befizetni, mert inkább nyaralnék! Tehát..én nem csinálhatom azt amit akarok:-(
De próbálom optimistán nézni a dolgokat. vagyok aki vagyok..jól érzem magam a bőrömben..nagyjából ismerem önmagam...és olyan jó, hogy ma is itt volt velem valaki..és minden sorával mosolyt csalt az arcomra..köszönöm:-))

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése