2013. november 14., csütörtök

Éreztem




Éreztem



Éreztem, hogy
fellázadt a lúdtolla
Vagy talán kifogyott
a tintája?



Nehezen s félig
megírva ért ide
a levele, elszökött
a postagalambja vele?



Eltévesztette a címemet!
Óhh az -az álmodozós
réveteg! A bestia!
Lassan repkedett,
nézelődve s ábrándozva
a hegyek és a tenger felett.



Vártam miként reagál
majd az ajándékra
Tetszik-e majd a trollface
fej, mit gyorsan, sebtiben
adtam cserébe az árulására.



Óhh..Ön mily vicces, s
laza, csak a törődéssel
s a figyelemmel ne lenne
ennyi baja!



Tudom min jár az a
fáradt agya, nem
tudja, nem találja
Hova lett a hálóruhája?



Minek ide hálóruha!
Itt a hófehér paplan,
a kandalló melege s
a hatalmas ágya.



Ha gondolja, leszek
én a takarója
Testemmel melegítem
vacogón remegő testét
Na, hol van az érzékek
birodalma?



Itt van előttem a
levele. Ejj, ejj csak
egy mondat kapkodva
leírva, Értem én, hogy
drága az ideje
De kérem! Áldozzon
többet a szerelemre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése