2013. november 17., vasárnap

Amit szeretek itt



A hétvége mint mindig gyorsan elrepült. Hamar este lett. Névnapi összejövetelen voltunk, egy picurka kislányén. Csokitorta volt a tiszteletére. Meglepődtem magamon, hogy nem bírok legyűrni egy szelet süteményt(nem is volt nagy). És jó hideg lett kint! De mit is akarunk, közeleg a tél..ilyenkor jó haza jönni! Az otthon varázsa, az otthon melege jó érzéssel tölt el(mindig)
Tegnap az X-faktor nézése közben eszembe jutott valami...pontosabban valaki..a gondolat ugye gondolatot szül..Amint Csordás Ákos Adele híres számát énekelte. Sokáig az a dal volt a mobilom csengőhangja. Kaptam valakitől..Tőle aki a mai napig fontos szerepet játszik az életemben..mint csendes árny...olyan csendes létező, bevésődött lovag...Hálás vagyok neki, mert Ő csalt át ide a Bloggerre, már több, mint két éve, és az egész profilomat ő szerkesztette, a saját ízlése szerint,amely nekem is tökéletesen megfelel. Azóta semmit nem változtattam rajta. A profil én vagyok?: élet, pezsgés, nyugalom(olykor) romantikával fűszerezve . Ami itt fogad: a csend..a magány, az alkotási ihlet...minden..olyan nekem, mint egy menedékház..

Drága Róbert gida, Sir Robert! Köszönöm, hogy létezel..és köszönök Neked mindent! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése