2013. november 11., hétfő

Ahogy...






Ahogy visszavonultam egy picit, volt egy beszélgetésem az egyik kiadómmal. És bizony elgondolkoztatott. Pontosabban válaszút elé állított. Mit akarok? Csak írogatni vagy sikeres író lenni? Ez utóbbi pénz nélkül nem nagyon megy. Én kis naiv, úgy szerettem volna járni mint J. K Rowling. 99 kiadót keresett meg, mindegyik elutasította. A 100. bevállalta, megjelentette a Harry Potter könyveket. Sikeres, híres és milliomos lett egyszerre. Hm..ehhez nagy önbizalom kell, egy kevés írói tudás és egy nagy adag szerencse.
Mikor ezt vázoltam a kiadómnak, kinevetett. Elmagyarázta, reklámok nélkül nem megy. Hiába írogatok én különböző közösségi oldalakon mindig ugyanannak a közegnek, mindig ugyanazoknak az embereknek írok. Vagyis az olvasótáborom szinte állandó. Elgondolkoztam, és megértettem, igaza van.
Most itt a dilemma bennem. Mi legyen? Áldozzak(anyagiakat) a reklámokra vagy higgyek továbbra is a csodákban?
Az első regényemmel 9 kiadót kerestem meg. Mind kiadta volna- pénzért. 150-200000ft körüli összegért. Nekem akkor erre nem volt ennyi pénzem. A 10.kiadó(osztrák) kiadta ingyen. De ott vagyok ahol a part szakad: anonim íróként nehéz befutni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése