2013. november 11., hétfő

Amikor aggódsz...

Nem tartom magam aggódós természetűnek..de ha a környezetemben élőket nézem, akkor lehet, hogy az vagyok. Ez is viszonyítás kérdése lenne, mint minden az életben? Igen. Szóval..ritkán megyek orvoshoz- szerencsére. Egy kis lázzal, köhögéssel, megfázással nem rohanok rögtön. De a vércukromat 1-2 éve rendszeresen nézetem. Hogy miért? Mióta nem csak vállalkozóként dolgozom, félévente kötelező az orvosi vizsgálat..és itt szoktam kérni vércukor mérést. Eddig mindig jó volt az eredmény...Míg a múltkor legutóbbi pesti kiruccanásomkor meglepő eredményt kaptam egy ilyen vizsgálat után. Meglepően magas volt, mondjuk étkezés után. Kicsit megdöbbentem..belegondoltam, ha cukorbeteg leszek, akkor át kell formáljam az egész étrendemet, életstílusomat, azt meg nagyon nem szeretném.
Ma volt időm, végre! Irány az orvos, nézessünk vércukrot. Mit mondjak? Még elfogadható..de magasabb, mint a nyári mérések..nem is tudom..nem foglalkozom vele...
Talán megnyugodtam..hideg van, de kisütött a nap..és én boldogan mosolygok..szeretem az értelmes embereket magam körül...Akikkel bármiről, tabuk nélkül lehet beszélgetni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése