2013. november 25., hétfő

Lelkek vonzásában



Lelkek vonzásában



Szelíd lelkem, csak szeretni
akart, boldogan, szabadon
szárnyalni egy másik lélekkel
a felhők alatt.


Hasonló érzésekkel feltöltött
lelkek megtalálják, vonzzák
egymást,  hogy segítik-e a
másikat szeretettel vagy
hátráltatják, azt előre nem
tudhatjuk, a lélek csak hagyja,
hogy a másik egy darabon
magával vigye ,s a magasban
egy másik dimenzióban
felemelje.


Legutóbb is egy hamis lélek
magával ragadott
Szép szavakkal ámított,
majd könyörtelenül ledobott
Magából lelketlenül kiszakított.


Leestem, szárnyaim eltörtek
Sebek keletkeztek vérrel ellátva
gyengéd lelkemen.
Fájdalommal átitatott lélekmagány
vett erőt rajtam, elvonultam a
csendbe s már semmit nem
akartam.


Elkerültek az álmok
Meghaltak a vágyak
Szárnyaim nehezen
gyógyulnak, még nem
vagyok kész, hogy újra
szárnyaljak.


Még mindig, még mindig
erőt kell gyűjtenem, hogy
üres, megsebzett lelkem
szabadon s önfeledten
újra felemelkedjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése