2013. november 21., csütörtök

Hiányzik...


Igen! Hiányzik már egy kis lazulás, egy kis gondtalan, szabad időtöltés. Valahogy belefáradtam. Valamibe..az egész évbe... Nem mondom, hogy húzós év áll mögöttem, mögöttünk(bár anyagiak terén igen, sok váratlan kiadásunk volt, amelyek legtöbbször elvitték a Wellness árát.) Nem panaszkodom, mert voltunk többször is nyaralni, még külföldön is. Néhány napig élvezhettük Brassó csodálatos hegyeit, levegőjét. Nem tudom, olyan, mintha egy kicsit visszanéznék. Lassan megint eltelik egy év. Új év elé nézünk..Nem tudom milyen lesz...nem teszek fogadalmakat, mert nem szoktam betartani azokat.Sok könyvet publikáltam egy év alatt. Rengeteg verset írtam, voltak jó múzsáim, és sok- sok blogot is alkottam a gondolataimból a mindennapi életemből. Hogy van-e értelme az egésznek?
Nem nagyon. Kevés jelentős(tartós)új kapcsolatom lett. Ritka  a kitartó , őszinte ember, mint a fehér holló. 
Nem is tudom..olyan céltalannak, kedvetlennek érzem magam.. Most sem érdekel semmi...
Talán a hideg közeledte teszi ezt? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése