2013. november 19., kedd

Nem hittem...








Nem hittem volna, hogy ennyire nem fog hiányozni egy bizonyos közösségi oldal. Mennyire nem fognak hiányozni az ottani arctalan emberek(árnyak) akiknek még a valódi nevüket sem tudom. Mondjuk a  név - amit kaptunk, az nálam sokad rangú. Amit mi magunk választunk, az már nem. Arra igaz a mondás:"A név kötelez".
Visszatérve: mintha nagy kő esett volna le a szívemről..mintha az iszonyatos terhet leraktam volna. Már nem befolyásolják arctalan emberek megnyilvánulásai az aznapi hangulatomat. És az idő! Érdekes, több mindenre van időm- kényelmesen. Van idom a felüléseket csinálni(már 180- nál tartok), van időm verselni, a regényemet írni, nézni a kedvenc filmsorozataimat, és vasalni..sőt, még előfőzni is másnapra.
A csend és a nyugalomról meg ne is beszéljünk,ami bennem van, körül vesz azóta.
Annyira érdekes érzés! Mintha lebegnék...könnyed vagyok, laza, mosolygós...
A képről..ezt a képet elkértem valakitől, de nem adta ide.(milyen irigy!)Pfff. Pedig nem is a saját fotója. Elvette valahonnan, valakitől...most én is ezt tettem. Elvettem tőle..szégyenlem, hogy most az ő szintjére süllyedtem. De ez a kép, a minden. Már régóta szerettem volna blogolni róla...
Hm..akkor nézzük..sötét luxus autó motorháztetején fekszik egy férfi. Fehér felsőteste beleolvad a sötétségbe. Az arcát nem, csak a körvonalait láthatjuk. Szexi..a szemet odavonzza. A gyönyörűen kidolgozott kockahas rabul ejti a tekintetemet. Mosolygok. Szép! Az érzékek beindulnak(nő vagyok). Vajon milyen lenne megérinteni?
A férfi csak a felsőtestével fekszik rajta..azt is kifejezheti: Ez az autó az enyém, szeretem, eggyé váltam vele. Igen, de ehhez minek kigombolni a farmerja sliccét?
Hm..számomra azt jelenti: Te vagy a minden, meghaltam Nélküled..halott lelkem már csak vegetál..ilyen leszek, ha eldobsz..ha nem kell a szerelmem..és bizony, Ő a férfi: Vonzó, erő, machó, szex, vágyak...megadás, vallomás....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése