2013. július 31., szerda

:-)))



Hm..megint sokan olvastok, köszönöm..és én írok. Tele vagyok gondolatokkal. Bárcsak a regényem haladna így! De talán annak nem most van itt az ideje. Egy napra beköszöntött a lehűlés és a vihar. A vihar..a lelkemben is..a lehűlés kellett, a lélekvihar nem hiányzott. Nem akartam, de jött. Amilyen hirtelen, úgy távozott is. Ma ismét 35 fok meleg volt..kicsit nyomott a fejem..és fáradékony voltam..lazább napom volt, délután aludtam 1, 5 órát.Nem csak én, a lányom is. Pedig ő aztán szinte soha nem szokott. Talán az idő miatt...fogjunk rá mindent az időjárásra. 
A meleg miatt sok virágom kipusztult..pedig szeretem őket. Mindegy..tegnap is kaptam. kardvirágokat- a férjemtől..Legalább ők élnek egy hétig a vázában. Néha belefeledkezek a szépségükbe. Ártatlanok, nem bántanak, szépek. Valaki azt mondta nekem:"Szépen írsz, csak tartalom nincs mögötte"..Dehogynem! Na jó, kalózruhám meg kardom nincsen, d e a többi igen. Vannak álmaim, vágyaim, céljaim..és harcos, kalóz énem. Értük harcolni fogok! Nem adom fel őket senkiért! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése