2013. július 4., csütörtök

Létezel?





Létezel?



Tükörbe nézek, magamat 
látom, egy komor arcot
kinek arcán ritkán derülnek 
fel mosolyok. Fénytelen
sötét szempár tekint vissza rám
Mely elvesztette csillogó varázsát.




Lélekmagányomat hordozom
legbelül, kifelé élek, gondolataimat
másokkal megosztom. De van egy 
belső világ, mely csak az enyém
melyet én építettem fel, fejlesztek
s néha álmaimban megélek.




Ha tükörbe nézek, vajon
egyszer majd Téged látlak?
Fénytelen szemek helyett
Huncut, csillogó tekinteted
rám veted?




Önmagam tükörképét
keresem, ki valójában 
én magam leszek
Egy másik testben?




Belőlem egy darab
Más formában lakozva?
Gondolataink egyek lesznek
Egy síkon mozogva?




Ha igen, ha Te én vagyok
Akkor a tükröm vagy
Ki önmagamból egy kiszakadt
darab, Kire ha ránézek
nem kellenek szavak
Érezni fogom, hogy lelkünkön
Örökre bilincs marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése