2013. július 4., csütörtök

Magammal viszlek




Magammal viszlek



Csodálatos érzés, mit átéltem
Tudtam, hogy ez nem a szerelem
S csak egy része a szeretet.
Lélekszárnyalás a valóságon túl
Álomvilág vagy másik dimenzió
Hol minden gondolat megfakul.



Értelmét veszti a létezés
Átveszi helyét a szeretet- lepelbe
burkolt érzés. Gyengéden átölel
a lélek, majd beilleszkedik ráváró
helyére.



Egyetlen pillanat, egy 
lélegzetvétel, utolsó szívdobogás
S már bennem is van az egyetlen
lélekpár. Az üresség elmúlik,
a lélekdarab beilleszkedik,
mint a kirakó utolsó darabja
helyét átveszi.



Miután ez megtörtént, megszűnt
az idő és a tér, csak az érzés
maradt, szavakkal le nem 
írható volt, s könnyfakasztóan
jólesőn megértettem 
az élet értelmét.



A pillanat- varázs elillant
Az érzés tovaszállt,
Erőre kapott a gondolat
S vele együtt a vágy.
Vágytam rá, hogy lássalak
Hogy fizikai valódban is
megtapasztaljalak.



A hiány fájt. Maró érzésként
sóvárgott, követelt a vágy,
Lelkem sírt, de a testem Érted kiált.
Tudom, bennem maradtál
Magammal viszlek bárhova
megyek, az életen túl is 
Ránk a szeretet vár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése