2013. július 18., csütörtök

Pihenés



Ma lazább napom volt..de iszonyatosan meleg..csak kicsit nyomott a fejem. Meg bent elviselhető volt..szokásos háztartási munkák, amelyek ha itthon vagyok soha sem érnek véget. Csekkek befizetése, vásárlás, a nap gyorsan elrepült. Volt egy kicsit több időm itt lenni, írogattam és a fotókat rendezgettem. Nehezen haladok az új regényemmel..de ráérek. Időm, mint a tenger...Ahogy itt szemezgettem a fotók között rám írt egy régi barátom. Örültem neki..nem felejtettem el, csak nagyon ritkán ír..de biztos oka van rá, hiszen minden okkal történik..Jó volt újra beszélgetni vele..összeköt minket a múlt..hiszen ő hozott és regisztrált fel engem ide lassan két éve a Bloggerre. Szeretek itt..csend van, nyugalom, és mára már sokan olvasnak. Ezért mindig hálás vagyok neki..az egész profilom arculata az ő keze munkája..köszönöm neki. Tudom, hogy olvas minden nap...tudja nagyjából mi van velem, mert ismeri a lelkemet...Örülök, hogy jól van, de azért még mindig fáj a szívem egy kicsit érte:-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése