2013. július 4., csütörtök

Maradj még nekem




Maradj még nekem



Fényes, apró csillagokkal 
díszített utunkon kéken, 
majd sötéten borult ránk az ég
Az égbolt, mint puha bársonytakaró
befed minket, s tudatunk
az álomvilágba lép.



Együtt vagyunk, fogom a
kezed, nem beszélünk
nem mosolygunk, csak
nézlek. Érezlek. Nem kellenek
szavak, most csak Te kellesz
lelkemnek, ki fájdalmaimon
enyhítést végez.



Lebegünk. Te, én s a képzelet
Szelek szárnyán könnyedén
suhanunk Veled. Nincs harag
nincs bántás, a bánat is bezárkózott
csak a pillanat létezik,
melyben együtt vagyunk.



Maradjon így a pillanat
Állítsuk meg az időt!
Oly csodás így vágyak 
nélkül élni, s hol nem léteznek
hamis szeretők.



Maradj meg nekem!
Csak egy kicsit maradj 
még kérlek! Nem akarom, 
hogy miattam bánatos légy
S fájjon, ha már nem leszek.



Oly szép ez az egész!
Ez nem véletlen. Az utunk
ez, amely egybefutott egy
szomorú, magányos
fájdalmas éjjelen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése