2013. július 19., péntek

Az írásról...



Hm..szeretek írni..mindenről..volt idő, amikor csak prózát írtam, meséket, történeteket. Aztán valaki kiváltotta belőlem a versírói énemet. Verseltem..több, mint 700 verset írtam..ki is adattam mindet...aztán befejeztem a lovagregényemet- szeretem, a szívemhez nőtt. És el kezdtem a Mary Jeanne 3-at...de nagyon nehezen haladok..valahogy most nem megy...nyár van és én imádom a nyarat..bár ma is nyomott a fejem...a hőség miatt. Jól vagyok..élem a kis életem..persze vannak vágyaim..a férjemé, még mindig Egyiptom. Én nem vágyok sírkamrákat látni. Bár repülőn utazni imádok- az csodálatos..Vannak emberek akik bevésődtek..itt élnek bennem..ha nem kommunikálunk akkor is érzem többé- kevésbé őket. Valamilyen szinten szeretem őket, mert sokat tanultunk egymástól..Nehéz eset vagyok, tudom. Bonyolult , összetett személyiség és fordítva működök..aki megérdemli, annak mellékelek útmutatót magamról...Tudok szenvedni..még mindig fáj, ha átvernek, kihasználnak..bár tanulom félvállról felvenni ezeket a dolgokat..Néha megbántok embereket..talán okkal, talán nem..de semmilyen kapcsolat nem működik gátak nélkül..ezeket le kell küzdeni..vagyis alkalmazkodni kell..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése