2013. július 31., szerda

Körülöttem



Vannak körülöttem emberek. Nem tudom, valós életemben férfiak vagy nők vannak többen..mert velük is jól kijövök, ők felnéznek rám. Gyakran fordulnak hozzám magánéleti , főzési, sütési, pénzbeosztási tanácsokért. 12 éves korom óta sütök- főzök. Így nyugodtan kijelenthetem, hogy jól főzök. És szeretek is főzni, csak legyen hozzá minden. Többféle hús- mivel baromfit nem eszek, és sajt, sonka, gomba, ilyesmik...A pénzbeosztásról...nem vagyok egy spórolós típus. Ami kell, azt megveszem...inkább plusz munkákat végzek, de megveszem. Igen, szeretek jól élni, de ezért teszek is. És szeretek nyaralni is..strandolni..kirándulni..és vásárolni..mindent imádok vásárolni..akár a konyhára, akár ajándékokat..mert én is kapok- sok mindent.Ha kevés pénzem van, beosztom..és a 200 ft-osokat gyűjtöm egy éven át..ebből(is) nyaralunk...Vagy  a ruhán szoktam még..ugyanis ami megtetszik, de drága- megvarrom. Most is , hogy fent jártam a fővárosban vettem is magamnak és a lányom is vett nekem anyagot..így lehet varrni majd, ha lesz időm. De írni is kellene..el kezdtem a kalóztörténet 3. részét. Nem könnyű..de kedves barátom,Tom, majd segít nekem..ahogyan eddig is tette. Igen, itt a virtuál életemben vannak férfiak az életemben..írogatunk, verselgetünk..kivel, mit. Jó, hogy vannak...Valamilyen szinten szeretem őket. Akivel másfél éve napi szinten kommunikálunk, angolul..ő William. Ő a legkitartóbb..felnézek rá, és csodálom őt kitartásáért.:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése