2013. július 9., kedd

Mi vagy nekem?




Mi vagy nekem?


Mi vagy nekem egy
csalóka álomkép?
Ki álmaimban hozzám
csapódott, s bennem
érzelmeket, vágyakat
feltámasztott?



Vagy a valóság vagy nekem?
Kit lelkem időtlen idők óta
sóvárogva keresett?
Legyőzött fájdalmas csapdákat
melybe besétált, hogy érezze
erősnek kell lennie
Érte egy másik világ kel életre?



Talán Te vagy a szerelem?
Kiben soha nem hittem
Nem akartam, hogy rám
találjon s őrült illuzionált
csapdájába becsaljon?



Vagy Te vagy a béke
és a szeretet, Ki elárasztod
fényeddel bensőmet?
Megnyugtatsz, simogatsz
átölelsz óvón, érzem, hogy
lényed kell nekem sóvárgón.



Tudom, ki vagy Te
Te vagy lelkem másik fele
Az egyetlen lélekpárom
Kit régóta ösztönösen keresek.



Bevonzottalak, bezárlak
magamba, bilincset rakok Rád
S velem maradsz míg
világ a világ.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése