2013. július 20., szombat

Hétvége



Megint hétvége van..már 4 nap eltelt, amióta hazajöttünk a nyaralásból..de még mindig visszavágyom..a képek élesen bennem élnek..ma szülinapot ünnepelünk, a fiamét. Szeretem, imádom, ő az életem. De ezt Ő is tudja. Nem szeretem a  hétvégéket, mert rengeteg dolgom van. Főzés, mosás, takarítás, mosogatás, vasalás, bevásárlás..és még ami mellé jár. A tyúkjaim lazítanak..nekik is melegük van és nincs étvágyuk. Pedig minden finom nassot megkapnak. A dinnye a kedvencük..azt imádják..meg a kenyeret..én meg őket imádom..szép tollasak lettek...Néhány nap és újra útra kelünk..várom, de még előtte itthon millió dolgom van. Tegnap dolgoztam..helyettesítettem..csak úgy körülzsongtak az emberek...jó volt, csak nagyon elfáradtam...és a jó hír..újra írok:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése