2013. július 12., péntek

Jeannak...

Nem tudom, hogy olvasol-e..de az ismerősöd mindenképpen szokott olvasni. Régen beszéltünk..és már nem éreztelek erősen magamban...még néha felvillant halványan mosolygós képed, amelyet annyira szerettem látni...Szóval..érdekes utat tettem meg..Tudod, mindig meséltem, ha valami megdöbbentett, vagy elgondolkoztatott..és Te megnyugtattál, mindig.
Emlékszel? Mennyit gondolkoztunk azon, mi van ha csak a lélek uralkodik, ha elnyomjuk a tudatot? Mert csak így tudunk teljesen elfogadni, befogadni elvárások nélkül. Ha hagyjuk, hogy legyen....Sőt! A buddhizmus is azt tanítja nyomjuk el a tudatot, öljük meg az EGo-t, és így értjük meg a létezés értelmét.
Nos..megtapasztalhattam, néhány napig. Amikor csak a lélek járja saját útját- szabadon. Nem érvel senki neki, nem szab gátakat, nem mondja meg, mit tegyen...Hogy miért? Nem tudom..de nem magamtól nyomtam el a tudatot. A tudat, hagyott néhány napig...cserben. Mit éreztem? Mint ha egy másik dimenzióban léteznék..lebegtem..megszűnt minden értelmes gondolatom..nem tudtam írni sem..gondolatok nélkül végeztem a teendőimet...szabad voltam..és jártam az utamat...hm..mint ha egy kicsit lökött lettem volna..Tudod, a Szentmihályi Flow hatása..olyasmi érzés volt...és én is csodálkoztam magamon...nos egy váratlan pillanatban a tudat visszavette az uralmát, és rendet tett. Újra rendszer lett az életemben. Érdekes tapasztalat, felismerés volt. Itt a földön kell a tudat. Kell, hogy irányítson, hogy korlátokat állítson, mert másképpen értelmetlen lenne minden.Nem hiába van itt a földi létünkben a hármas egység: a tudat, a szellem, és az EGo. És ők mindannyian a testben laknak....Jó volt tudat nélkül létezni, de mint ha nem is én lettem volna...örülök, hogy visszatért a tudat.
A másik: a Lélekpár létezik, és Ő a tükröd...nem olyan tükör, aki megmutatja a hibáidat, hanem ugyanolyan, mint Te magad vagy...ha nevetsz, nevet, ha írsz..folytatja a megkezdett gondolatodat, ha érzel ő is érez, ha hülye vagy, ő is az...teljesen az, ami Te vagy..önmagadból egy darab..Ha szereted, benne önmagadat szereted, mert ő tényleg belőled egy darab..és mindketten le tudjátok venni a személyiségburkokat..és tudtok a lélek szárnyain együtt szállni. Érdekes..és csodálatos...megtapasztaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése