2013. július 4., csütörtök

Varázslat






Varázslat



Fény mindenhol, ragyogás
színek: vörös, narancs, sárga
zöld s a kék megannyi árnyalata
von káprázatot maga után. Csak 
ámulok, hol vagyok?
Hova lettek a borús, szürke
hétköznapok?



Belecsípek a karomba, 
ébren vagyok vagy álmodok?
Mi ez a hely, hol vagyok?
Talán meghaltam s ez 
a paradicsom? Csodás 
madarak csiripelnek,
emberek gyülekeznek
s mindenki boldogan lézeng.



Ébren vagyok. Ez a valóság
A szivembe költözött e 
csodás festői táj. Kiűzte onnan
a bánat maradványát
fájdalmas emlékek
szétporladt darabkáját.



Mosolygok. Kitárom 
lelkem a fénynek.
Élek. Istenem, új célok
új remények keltek
életre bennem!



Nem nézek hátra
Csak előre, ami volt elmúlt
Tűnjön el veszendőbe!
Már nem fájnak rossz 
indulatú emberek játékai
Lepereg rólam minden
rossz élmény
Élek! Erőt adtál Istenem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése