2013. július 27., szombat

Albérletek világa





Soha nem voltam kollégista..táborokban, kirándulásokon alkalmazkodni kellett több emberhez, tudtam...bár nem huzamos ideig...Nos..soha nem éltem albérletben..saját ház, vagy nyaraláskor saját szoba, fürdő..mások után nem akarok takarítani, meg osztozni a hűtőm tartalmán..persze, az más dolog, ha kérnek..Most, hogy néhány napot albérletben töltöttem vendégként, érdekes megfigyeléseket tettem...néhány lakó azt hiszi, hogy ami ott van, minden közös..hogy nem kell mosogatni, takarítani, felmosni, mert az magától rendbe jön..és persze, a hűtő tartalma közös...a másé..mert az övéhez ne nyúljon senki..nem tudom, ilyen körülmények között ezt meddig bírnám..De szerencsésnek érzem magam ezért is, hogy nem kell megtapasztalnom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése