2013. július 12., péntek

Ledöntötted






Ledöntötted




Ma megváltozott valami

Valami teljesen új köntösbe

öltözött. Ledöntötted a falakat

S már nem csak lelkemet

hanem bennem a Nőt 

is köszöntöd.





Valami más lett

Csodálatos világba

léphettem, mágnesgyűrű

vont körül bennünket

Csak ketten voltunk,

s élvezhettem.




Élvezhettem a csendben

Veled a vágyat, mely 

szétfeszít, lüktet, követel

Nem érdekli a tudat s a 

gondolat, magának

minden érzést elnyer.



Ma legyőztél, magad 

alá gyűrtél, hagytam, 

hogy legyen, elárasztott

minket a vágy, a szenvedély

s a kéj, a mindent elsöprő 

beteljesülés.




A Tied voltam, egészen

Lelkem s a testem is

Együttesen szárnyaltunk

boldogan, s irigyen lesett

a nap is.




Boldog voltam s teljes

Kitöltötted egész lényem

Elterelted minden gondolatom

Már nem félek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése